sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Taas on aikaa kulunut...

ja ajattelin kirjoitella vähän tulevia ja menneitä juttuja. Eli mä oon ollu nyt viikon verran kaupan töissä ja olen tykännyt tosi paljon. Jyväskylässä on ollut tänään kova tuuli ja luntakin on tullut vähän pitkästä aikaa. Tänään meen katsomaan kaupungin ilotulitusta, josta myöhemmin tulee ehkä jopa kuvia tms jos jaksan alkaa värkkäämään. Asensin koneelleni movie makerin ja ajattelin että nyt videon tekeminen on kuin lasten leikkiä. Aiemmin mua suututti, ku en pystynyt mitään tekemään, vaikka ois enemmänkin editointi- ja kuvaustaitoja. Pian rupee tulemaan lisää juttuja tänne ja tubeen kunhan on ensin kamerassakin jotain. :)
Olen ihan innoissani kun saan vihdoinkin hommata jotain kivaa. En lupaa silti mitään suurempia juttuja, koska opettelen vasta ohjelman käyttämistä ja ihan kaikkea voi sattua. Tämä blogiteksti vain siksi, että olen vielä elossa enkä aio lopettaa blogini pitämistä ainakaan hetkeen. Mukavaa ens viikkoa kaikille! Yritän saada pian jotain mielenkiintoista tänne. 

-Toppo- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti