keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Talvilomalla

Nyt on loma! Aivan ihana kun saa nauttia opiskeluvapaudesta ja voi ottaa ihan rennosti vaan. Yks huono puoli on vain se, että tänä vuonna en pääse hiihtämään :/ Se on ollut mun oma juttu, joka on pitänyt joka vuosi tehdä. En tiiä milloin on seuraava kerta mutta ei tänä talvena taida pästä ollenkaan kun lumi sulaa aina vain pois. En halua murehtia sitä vaikka lunta ei lomalla olekkaan. Ensi talvena varmasti kiva hiihdellä pitkästä aikaa :) Toivotaan että lunta tulee enemmän sitten ensi talvena. Sitä ootellessa. Mulla on menossa iso "projekti". Teen blogiin jotain isompaa, joka on kokonaan mun tekemääni. Haluan tehdä jotain kivaa ja tehdä koneella jotain upeaa. En osaa sanoa koska se juttu tänne ilmestyy mutta lupaan ainakin tehdä sellaisen omaksi iloksi. Olen niin luova ihminen, että mun on pakko saada tännekin jotain. Kuvia tulossa myöhemmin lisää. Tässä vain yksi kuva lomalta. Otin silloin kun vielä oli lunta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti