torstai 19. joulukuuta 2013

Luukku 19 + haaste

Noniin! Tämän päivän luukusta kuuluu ihana laulu. Se on Arkihuolesi kaikki heitä (Linkki vie youtubevideoon.)
Nyt on työjakso takana ja oli kyllä ihan huippua. Toki mulla ens jaksossakin on töitä mutta vähän vähemmän. Ensi jaksossa alkaa jo teoriat. Mutta mutta... mulle annettiin tällainen pieni haaste, joka on tullut vlogaajilta myös bloggaajien puolelle. Tässä haastekysymykset minun vastauksieni kera :)


1. Lempi jouluelokuva/elokuvat? -Ihan perus Joulutarina DVD:nä. Olen katsonut sen muutamana jouluna. 
2. Mitkä ovat sinun mielestäsi joulun värit? -Vihree ja punanen. Hopea ja valkoinen väri kuuluvat myös jouluun.
3. Tykkäätkö hengailla yöpuvussa koko joulun? -En tod. :D Laitan varmaan farkut jalkaan ja kauluspaidan päälle.
4. Jos saisit ostaa vain 1 ihmiselle lahjan, kuka tämä henkilö olisi? -Hän olisi mun paras kaverini tietenkin. 
5. Oletko koskaan rakentanut piparitaloa? Olen kolme vuotta sitten koulussa kotitaloustunnilla
6. Onko sinulla joulutoiveita/lahjatoiveita? -On joo, haluaisin oman soittimen. mieluiten sähköpianon :)
7. Joulun lempi tuoksu? -Se kinkun tuoksu aattoaamuna, joka leijailee koko talossa.
8. Lempiruoka/herkku jouluna? -Lanttulaatikko kinkun kera. Joulutortut ja piparit ovat myös hyviä.

Okei tässä tämä haaste ja haluan että myös muut bloggaajat jotka tätä mun blogia lukevat, niin tekisivät tämän myös. Hyvää joululomaa kaikille joilla sellainen on!

-Toppo-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti