sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Profiilin vaihto

Nyt pieni ilmoitus tähän väliin. Mun uusi profiili on nyt vaihdettu Toppo nimelle ja mun ei tarvi enää laittaa sitä nimeä joka ikisen tekstin perään. Mulla on aikaa tosi vähän nyt tänä viikonloppuna, kun pitää hoidella kaikenlaisia asioita koko ajan. Mutta, aion panostaa blogiini tänä vuonna edellisvuotta enemmän ja huomasin just, että kuvat eivät vie koneen muistia, kun ne poistaa. Onhan ne hienoimmat blogissani tallessa :) Toivon, että tästä vuodesta tulee parempi ja että ideamyllyni pyörii vähän tiuhempaan. Viime vuosi oli jotenkin tosi tylsä ja mulla ei ollu juuri mitään tavoitteita saatika ideoita blogilleni ja jouduin muuttamaan sitä jollain tavala koko ajan. Mun blogia katseltiin viime vuonna yli 1000 kertaa. Kiitos siitä! Tänä vuonna aion ylittää 2000 näyttökertaa mahdollisimman pian. Siitä pidän kiinni. Toki mun pitää kirjoitella blogiani todella paljon. Muistakaa lähettää mulle uusia ideoitanne! Niistä on varmasti apua, koska voin itse muokata ne mun tyylisiksi. Jokainen idea on nyt tärkeä. Mun s-posti on muuten topposlife@gmail.com. Ensiviikkoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti