lauantai 4. tammikuuta 2014

Vuoden ensimmäinen viikonloppu

Tällainen soitin minulla on
Hyvää lauantaita kaikille!
Nyt on viikonloppu ja maanantaikin vapaapäivä. Olen miettinyt sitä toista blogia, mutta voi olla että pidän sen vain tubetasolla. Olen nimittäin ruvennut heti ahkerasti käyttämään tuota mun ikiomaa sähköpianoa ja se on ihan mahtava peli. Mulla on ollut taas kerran pää kipeänä enkä ole pystynyt soittelemaan, joten ajattelin käyttää vapaapäiväni ulkoiluun ja lepäilyyn, koska tietokoneella oleminen vain pitkittää päänsärkyä/kipua. En osaa ihan varmaksi sanoa mistä kipu johtuu. Kuitenkin pienen mietiskelyn jälkeen tulin siihen tulokseen kun nukuin pitkään tänään enkä ole juonut kofeiinipitoisia juomia. Eli vieroitusoireita vain. Luulisin... Jos teistä joku pitää blogia, niin kertokaa kommentteihin tai lähettäkää s-postia mun uuteen osoitteeseen joka on topposlife@gmail.com. Sinne voi laittaa ihan mitä vaan ikinä huvittaa. Vastailen jokaiseen kysymykseen ja postiin mitä sinne tulee. Yritän pian saada lisää juttuja blogiin, jotta tämä olisi mahdollisimman kiinnostava. Hyvää viikonloppua!

-Toppo-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti