torstai 29. elokuuta 2013

Lämmintä on... toistaseks..

Oikein hyvää torstaita ihmiset! Tänään minulla on ollut helposti viikon parhain päivä tähän mennessä. (mun päivät paranee aina viikonloppua kohti ;D) Tänään on ollut tosi lämmin päivä ja olen ollut sen takia koko ajan iloinen. Viikonloppuna viilenee jo enemmän, mutta se on hyvä että välillä tulee talvi ja kylmä. Kuvat eivät tosin ole tänään otettuja ja pahoittelen niiden huonoa laatua.
Opiskelu sujuu ja tuntuu siltä, että olen oppinut jo kovastikin uusia asioita. Ei se niin hirveätä enään ole vaikka alussa jännittikin paljon. Viikonloppu tulee olemaan varmasti kiva maaseudulla ja sitä ei voi kyllä olla odottamatta, että pääsee käymään välillä kotona.
Kaupungissa minulle on hyvin erilaista se, että täällä kävelen väärällä puolella kävelykatua ainakin joka toisen ihmisen mielestä. Ihan outoa että ihmiset antaa ohjeita siitä kummalla puolella tietä kävellään ja kummalla ajetaan pyörällä. Maaseudulla se oli niin yksinkertaista että oikealla puolella ajetaan pyörällä ja vasemmalla kävellään. En tiedä miten päin se sitten on kaupungissa, kun joka asiasta pitää ensimmäisenä valittaa ja huutaa. Kertokaa mulle miten päin se on. Vai onko molemmilla puolilla kävely kielletty? Monia muitakin asioita on, jotka tuntuvat kaupungissa niin oudolta. Niistä kerron ehkä joskus myöhemmin. Nyt toivotan teille kaikille oikein hyvää loppuviikkoa sekä viikonloppua!
Ensviikkoon!

-Toppo-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti