sunnuntai 4. elokuuta 2013

Tervetuloa uuteen blogiin!

Aloitin tänään 4.8.2013 kirjoittamaan ihan uutta blogia. Tämä blogi on erään opiskelijapojan blogi, joka muuttaa maaseudulta kaupunkiin. Kirjoittelen lempinimellä Toppo, koska mulle tuottaa todella paljon hankaluuksia esiintyä omalla nimelläni julkisesti verkossa.
Blogini tulee sisältämään paljon omaa elämistäni kaupungissa mutta lisäksi olen ajatellut kirjoittaa myös joitakin mielipidekirjoituksia. :) Olen hyvin tunteellinen ja herkkä, mutta minulla riittää myös huumoria tilanteeseen kuin tilanteeseen. Maaseudulta kaupunkiin muuttaminen on mielestäni ihan mahtavaa, vaikkakin kallista. Elämääni kuuluu pääasiassa paljon opiskelua, mutta sen lisäksi minulla tulee olemaan aikaa myös muihin juttuihin kuten tähän bloggaamiseen ja esimerkiksi vapaa-aikaan. Tykkään paljon myös käyttää aikaani valokuvaamiseen koska siinä pystyy samalla miettimään asioita ja hyvän tilaisuuden tullen jopa rentoutumaan. 
Ensi viikolla jatkan kirjoittamista sitten kaupungista nimeltään Jyväskylä. 
Moikka!

-Toppo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti