sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Kellot kääntyivät ... vai kääntyivätkö?

En ole kerennyt tekemään sitä syyslomavidii, joka piti tehä, mut mulla on ollut paljon muuta nyt. Opiskelu toi omat paineet heti syysloman jälkeen ja nyt on kauhee stressi päällä. Pitää pakertaa projektia ja lukea kokeisiin jne. En kerkeä käydä joka päivä tänne päivittelemässä mitä mulle kuuluu.
Mutta, kuitenkin. Mua on tänään huvittanut tuo, kun kaikki puhuu että kelloja käännetään ja jotenki alan aina nauramaan sille, kuinka huvittavalta se kuulostaakin. :D Mutta ei pidä ottaa kaikkea niin kirjaimellisesti. Viime yönä kellojen aikoja siis siirrettiin tunnilla taaksepäin, ja pimeys tulee vähän aiemmin kuin normaalisti. Ihan huikeeta kun alkaa ns. "pimeä aika". Kun syyspäivän tasaus meni, niin kaikki asiat jotenkin kääntyivät elämässäni ihan päälaelleen. Mistä ihmeestä se johtuu? kaikki paine ja stressi purkautuivat ja melkein olin jo säntäilemässä paikasta toiseen itku kurkussa. Se oli ihan kamalaa... Aika tuo omat murheet elämään, ainakin minun kohdallani.
Mutta, nyt menen nukkumaan, jotta jaksan aamulla ylös. Onhan nukahtamisen aikakin siirtynyt nyt, kun kelloja "käännettiin". Hyvää tulevaa viikkoa!

-Toppo-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti