torstai 10. lokakuuta 2013

Syyslomille!

Koulua on enää yksi päivä ja sitten lähden täältä kaupungista maaseudulle lomalle. On mukavaa ajatella rentoutumista ja vapaata aikaa, kun tekee syyssiivoja. Viikko tulee olemaan tärkeä perheen ja itseni kannalta. On ihan huikeeta lähteä kotiin pitkästä aikaa. Kävin kotona viimeksi joskus elokuussa. Se oli kait viimeinen viikko. Aikaa on kulunut tosi paljon siis viime kerrasta, kun kävin kotona.
Syyslomalla olen ajatellut tehdä kyllä vähän koulujuttuja, koska isommat jutut kuten näyttö ja ruotsin koe lähestyvät. Pakko edes vähän ajatella kouluakin. Toki multa tulee tänne blogiinkin jotain. Olen ajatellut jo kaikkea, mutta saa nähdä mitä niistä toteutan. 

Tässä välissä haluan pahoitella, että en ole kerennyt ja jaksanut kirjoitella mitään, koska olen ollut joka päivä vähintään kahteen koulussa. Ensi jakson olen työharjoittelussa niin mietin että jos saisin taas muutamien viikkojen päästä kirjoiteltua jotain syysloman jälkeen. En tiedä vielä paljonko minulla on aikaa ja milloin. Sen näkee sitten että pitääkö jättää koko blogi tauolle.
Nyt jatkan siivoilua ja sitten alan pakkailemaan ja huomenna kotiin :) 

Hei hei, ja nauttikaa muutkin lomasta ja syksystä!

-Toppo- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti