perjantai 18. lokakuuta 2013

Torstai, kiva päivä

Hei, kirjoitan tämän tänään torstaina etten unohda mitä tänään on oikein tapahtunut. No ensinnäkin lähettiin hakemaan puita ja pääsin ajamaan ekaa kertaa traktoria oikein maantielle. Ajoin joskus vähän matkaa serkkujen pihalla sillon ko mulla ei vielä ollut korttia. Mutta nyt takas asiaan.
Käytiin hakemassa traktorin peräkärryn verran puita ja ne täyttivät puoliksi meidän puuliiterin. Ihan huikeeta, että saavat kotona lämmittää tupaa talvipakkasilla. Meillä Jyväskylässä kun on vain ne lämpöpatterit joilla pärjätä.
Tänään tapahtu myös jotain outoa. Ku olin ottamassa kasasta isoa puuta (joka ois sitten pilkottu) ni näin jotain eriskummallista siinä. Voin laittaa siitä kuvia tähän ni saatte arvailla että mikä se on. Mä säikähin ku se möykky piti semmosta pientä vikinää :D Sit ku sirkkeli huusi ni se vikinä kuulu siitä vierestä koko ajan. Vein sen lopulta vähän kauemmaksi etten kuule sitä. :) Se oli kuitenki aika söpö. Mun mielestä oli niin kiva kattoo ku se kömpi ihan lopuks sinne puukasaan takaisin nukkumaan. Arvailkaa kommenteilla tonne alas ni kerron sit huomenna et arvasko kukaan oikein. :)

Eipä täällä sen kummempia. Ihan sairaan kiva päivä takana ja väsyttää. Lunta sataa tosi sakeasti. Yritän saada kuvia vähän enemmän tähän blogiin.
Kommentoikaa ja arvatkaa mikä eläin kuvassa on. Noi on tosi huonolaatuisia ku oon ottanu ne kännykällä. Yrittäkää saada niistä jotain selkoo. :) Ei pitäis olla kovin vaikee arvattava.
Moikka!

-Toppo-
Get Well Kisses!

1 kommentti: