keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Pimeää aikaa...

Hei taas!
Ihan aluksi laita kuvavideo pyörimään taustalle...

Mukava päivä takana, mutta olen tosi väsynyt, vaikka koulupäivä loppui jo kahdelta. Syy väsymykseeni on se, että jouduin käymään kaupassa pyörällä n. 2 km:n päässä. Välillä oli tosi jyrkkä ylämäki ja sit pari alamäkee. Mutta tällä kertaa olin fiksumpi ja laitoin ostokseni reppuun, ni ei tarvi koko ajan vahtia ettei pussi mene pyörän puolien väliin.
Tosi kivaa kun pääsee työpaikkaharjoitteluun jo puolentoista viikon päästä. Aika menee tosi nopeasti, mutta ei haittaa. Odotan sitä innolla, että pääsee harjoittelemaan asioita ihan käytännössä.
Ajattelin kuitenkin tehdä nyt sen syyslomavideon, koska aikaa ei tarvinnut säästellä ja äkkiä mä saan tehtyy jonku ihan pienenkin jutun. No tässä se nyt on....upotettuna, ni teidän ei tarvitse hypätä käymään tuben ihmeellisessä maailmassa, vaan voitte hyvin katsella sen tässäkin. :)
Mukavaa loppuviikkoa ja mukavaa syksyn aikaa kaikille!

1 kommentti:

  1. Sori, mä unohdin poistaa videosta turhat ja huonolaatuiset kuvat :/ Aina mä onnistun tekeen jotain sählinkiä... Toivon kuitenkin että jaksatte kattoo ton :)

    VastaaPoista